Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 29 november 2009

OMDRAGNING AV PRINS/PRINSESS PALL


Vet ni.. det blir ev. omdragning av Bonde of Sweden´s
Prins/prinsess pusselpall - vinnaren har INTE hört av sig
trots att jag hört av mig flera gånger.

Har jag inte fått något svar imorgon, så drar vi en ny
vinnare - håll utkik..!!!

bloglovin

4 kommentarer:

evamar sa...

Nejmen, vad dumt. Men vilken tur för oss andra. ;)

Elin sa...

ohhh... spännande:-D

GucciMama sa...

Ohh snälla snälla snälla låt mig vinna :-)

Agnes sa...

Åååh! Håller tummarna så de blir alldeles blå :)
Kram Agnes

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos