Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 22 november 2009

DAGENS MYS MUPPSAN

Idag är det 10dagar sen förlossningen
och så här ser jag ut nu..!!
Vår våg är trasig så kan inte
väga mig.. såå nyfiken!!
Men gick ju bara upp 7-8kg totalt
den här gången så tror att jag
ligger som innan nu redan.
~~
När Amanda såg linnet imorse
utbrast hon, "åh, häftig Mamma"
hihi.. så rolig min lilla Skrutta ;-)
Nertill har jag mina absoluta
favoritbyxor, - Sobea´s
Så otroligt sköna!!

bloglovin

4 kommentarer:

erica mamma och fru sa...

Hejsan! Nu är det lilla jag igen=) Kikar ju ofta in till dig men jag är dålig på att kommentera...Ville mest bara lämna ett litet avtryck. Jag har mycket tävlingar i min blogg, massa kul för barn, tänkte att det kunde vara kul såhär innan jul...det är inte många som tävlar så det är mitt tips, stor vinstchans. Nej, nu ska jag fortsätta gå igenom julbilder och planera årets pyssel. Bloggen är mkt julinspirerad nu, hehe.
Kram på dig!
/E
Http://erica.myshowroom.se

Therese sa...

Vad du rasar i vikt, jag är allt lite avis :)

Therese sa...

Önksar jag kunde få se ut så 10 dagar efter förlossnignen också. Återstår att se.

Stort grattis till lillkillen!

Therese sa...

Önksar jag kunde få se ut så 10 dagar efter förlossnignen också. Återstår att se.

Stort grattis till lillkillen!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos