Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 26 november 2009

NYHET - NÄSFRIDA NÄSSPRAY

Hjälp ditt barn att andas fritt!
Första hjälpen för snuviga barn
- enkelt och lättillgängligt.

Nu kommer en naturlig koksaltlösning anpassad för småbarn (0-3 år). Doseringen är mindre och speciellt framtagen för spädbarn och barn- unik på den svenska marknaden! Att småbarn ofta blir förkylda och täppta i näsan vet vi alla. Nu finns det äntligen en anpassad nässpray för våra småbarn. Nässprayen är en naturlig koksaltlösning helt utan konserveringsmedeloch med en doseringsvolym som är mindre än andra nässprayer påmarknaden. NÄSFRIDA Nässpray kommer du att hitta i baby- och barnfackhandeln runtom i landet och på webben, precis så enkelt som det ska vara!
~~
Fördelar med NÄSFRIDA Nässpray:

♥ 30 % mindre doseringsvolym, dvs. särskilt anpassad till små barns näsor - till skillnad från konkurrenter.
♥ Lång hållbarhet tack vare en unik pumpfunktion. En oöppnad flaska håller i 3 år och en öppnad flaska i 4 månader.
♥ Ger en jämnare spridning av lösningen i näsan och minimerar obehagskänslan som kan uppstå med pipetter när lösningen passerar svalget.
♥ Tillverkad av naturligt havssalt.
♥ Finns till försäljning i baby- och barnfackhandeln över hela landet.
♥ Ett utmärkt komplement till Näsfrida Nässug, räddningen som hjälper barn i åldern 0-3 år att snyta sig.
~~~~
Har du snoriga barn som skulle behöva
~~
Lämna då en kommentar nedan med
ditt värsta eller roligaste snorminne
så är du med i utlottningen av 10st

bloglovin

2 kommentarer:

Therese sa...

Ha, ha jag har jsut nu en snorig och sjuk tös där hemma och förra helgen när jag och mannen åkte till stan så kollar han på mig och säger ska du gå omkrign så där?! Då visade det sig att min lilla dam torkat av sig snoret på mammas axlar på min jacka... var tvungen att köpa en ny jacka för att inte skämmas ögonen ur mig, bloggade om det dråpliga när jag kom hem : http://lurans.blogg.se/2009/november/borta-bra.html

Så nässpray hade nog inte varit dumt för lurans lilla nos :-)

Therese - Sockenvägens Söta

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Oliwer är ofta snorig, och det blir världskrig när man ska snyta honom. Det jag kom att tänka på när du skrev "snorminne" var för några månader sen, Oliwer var supersnorig och det hade torkat under näsan, eftersom att jag inte ville ha krig inne på citygross så struntade jag i det. Då träffar jag en kompis, hennes kille och killens barn, på ca 5 år. 5åringen utbrister "Åh fy vad smutsig han är!". Haha:)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos