Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 22 november 2009

LÅNG PROMENAD MED VAGN & VOVVE

Mini-Alvin..!!
Ser iaf ut som det i vagnen ;-)
~~
Amanda på bandy med Pappa
och uppehåll i regnrusket, så då
passar vi på att bege oss ut på
en långpromenad runt Örby.
~~
Många som undrat över vagnen,
säljs tyvärr inte i Sverige längre.
Vi är kanon nöjda med den och
jag ÄLSKAR färgen!!
~~
Åkpåse Elodie Details Black Velvet
Fleece overall Lindex och
mössa "Lil Bro" Tjohalia

bloglovin

3 kommentarer:

Josefin sa...

Vi hade en First Wheels till vår Alvin också, och liggdelen är väl okej, men inte sittdelen - möjligen har de designat om den sen dess, men om inte vill jag varna för dålig sufflett. När man har vagnen (sittdelen) i fullt liggläge går suffletten rakt upp och täcker inte alls bebisen. Om det regnar kommer det rakt i hans ansikte alltså.
Jag löste detta genom att sy om den, sydde på den bit tyg så att suffletten blev större. Kolla i mitt galleri på familjeliv om du undrar hur jag menar. Plutten forever heter jag där :)
lycka till

stine - pokerfru & mamma till wiggo sa...

Grattis till bebisen! han är bedårande söt!!

sara sa...

Var bor ni? :-o Det där ser så varmt ut?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos