Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 22 november 2009

GLÄDJANDE NYHETER

Efter mitt tipsinlägg om den superfina Barbapapa servisen här, så såldes den slut på en gång!!
~~
Nu kan jag glädja er med att ni som inte hann klicka hem den så finns den att köpa hos
Barnens Bokklubb oxå ;-) Skynda in och köp den där istället..!! Kruxet är bara att man måste bli medlem - men det kanske är passande innan jul..!!
~~
Du får 2st böcker för endast 9,50:-/st OCH du får köpa en Micki spis för endast 99:- eller så får du filmen Spöket Laban på köpet ;-)
~~
Amanda är medlem och jag är kanon nöjd med klubben. Bra erbjudanden och man måste bara köpa en bok till ordinarie pris för att sen gå ur klubben om man är inte vill vara med något mer.

bloglovin

3 kommentarer:

mia sa...

Jag visade Leo den och fick till svar "måste köpa den!".
haha... Så det får väl bli ännu ett medlemskap i bokklubben då. ;-)
Gick ur för nåt år sedan. Han var lite för liten och tyckte inte om böcker då. Men det börjar ju komma nu.

mia sa...

Jag gjorde slag i saken.
Är medlem igen. :-D
Två böcker till paketkalendern som handlar om jul. Och en till liten spis då den andra är sönderlekt. haha...
Ska ni ha paketkalender?
JAg har velat fram och tillbaka, men nu har jag bestämt att han ska få en liten klapp varje dag.

Anonym sa...

synd de går inte å komma in på deras sida

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos