Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 19 november 2009

DAGENS ALVIN

Idag har Alvin på sig kläderna som
han fått av sin Morfar och Maggan.!!
"Mini Karl Alfred" tror jag att det är på ;-)
Trumpette strumpor från Iob-butiken.
~~
Idag får vi besök av Amanda och Alvin´s
BVC sköterska. Ska bli spännande att se
hur mycket han väger nu!!
- Någon som vågar sig på en gissning,
han vägde 4070g som nyfödd..??
~~
Oxå GRATTIS till min goa son
som fyller 1vecka idag ♥

bloglovin

5 kommentarer:

Stina sa...

Jag gissar att han gått upp till 4300 g.

Han är så lik dig!

KRAM Stina

Agnieszka sa...

Ohh så söt han är! Vill ha en liten bebis jag med! kramis

alexandra sa...

Tusen grattis till underbara Alvin!
Hur mår ni?
Hur är livet som 2 barnsmamma`?

Stooor kram till er alla!

Kissegirl sa...

Sicken sötis :) Såg att han hade mumin body häromdagen precis likadan som vi har till Lukas men vi köpte våra när Filip var liten alltså 2 år sedan, roligt att dom har trycket kvar ännu.

Gissar att grabben väger 4230 gr idag ;)

Ska du inte titta in och tävla om en Molo mössa till någon av barnen?
http://kissegirl.bloggagratis.se/2009/11/16/2191954-tavling-pirum-parum/

Erica sa...

men så söööt lite pojk!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos