Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 23 november 2009

DAGENS SHOPPING

Självklart blev det shopping idag ;-)
Vad trodde ni?? Hihi..
~~
Men "bara" dom här två till bebis!!
En söt Katten Jansson body
och en tuff AC DC body ;-)
~~
Till mig själv blev det betydligt mer!!
Köpte nya tröjor som jag kan
amma i, smycken, diadem med rosett m.m.
~~
Blev oxå sexiga underkläder som
jag ska ha och överraska Älskling med ;-)
På tiden nu efter man varit tjock
så länge, hahaha...
~~
Kanonnöjd med Liljeholmen´s nya
shopping galleria, dom har alla bra
affärer samt massa mysiga fik!!
Där kommer jag definitivt tillbringa
många lediga mammadagar ;-)
~~
Tack Syss för en mysig dag!!

bloglovin

7 kommentarer:

Tove sa...

Har också en sån AC/DC-body till Isak, den är helt underbar!

Love Oliwers mamma sa...

Hej

Tack detsamma hoppas ni får en trevlig måndagskväll :)

Välkommen till min blogg förresten.
Och vart hittar man VIP inbjudan?

Jaa jag ska titta in dina tävlingar :)

Kram Love

Maria sa...

Åååh vilka fina kläder du har shoppat!

Love Oliwers mamma sa...

Hej!

Jo jag ska försöka komma dit kanske :) tack för tipset

Kram Love

soffie sa...

å va cool tröjan är en liten hårdrockarbebis;O)
ha en toppendag

Nina sa...

Söta! Ska försöka komma den 12 ; )

Kram

mia sa...

Klart han måste ha en Ac/DC. :-D
Jag hra också spanat llite på den. Men jag vågar knappt handla nåt än.
Det får man göra i januari.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos