Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 23 november 2009

MUPPSAN VILL HA..!!

Föll pladask för dessa klänningar
igår då jag kikade runt på en
massa webbutiker, den svarta
från H&M och den grå från Nelly.
~~
Båda fungerar att amma med
- mycket viktigt ;-)
~~
Idag ska jag och Lillasyss ta en
promenad till Liljeholmen och
spana in nya gallerian där!!
Kanske kanske blir lite shopping ;-)

bloglovin

1 kommentarer:

Annah sa...

Tycker jag haft jättesvårt att hitta bra amningsvänliga kläder... men snart är det väl slutammat in public... back to work på måndag och då blir det mest amning hemma och då kan man ju skrota runt i vilka kläder som helst...nästan ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos