Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 24 november 2009

MUPPSAN & MIA SHOPPING

ÅNGEST - PANIK..!!
~~
Jag har fått en inbjudan att sitta med
i TV-soffan på torsdagens event
i Jakobsberg tillsammans med
Mia Shopping. Kvällen startar
med barnmode - som är det vi ska
diskutera såklart..!! ;-)
~~
Vill vill vill.. men barnvakt då?
~~
Jättedum tid och behöver ju ha med
mig någon som passar Alvin..
~~
Suck, hoppas jag lyckas få tag i en
vänlig själ som kan hjälpa mig,
vore ju kalaskul att vara med på.!!
Måste lämna besked i e.m. :-o
~~
Läs mer här om kvällen.!!
~~
Någon som ska dit??

bloglovin

5 kommentarer:

Tove sa...

Jag har funderat på att åka dit med min lilla grabb.. förstår att du vill ha någon du känner som passar Alvin under tiden, annars hade jag ställt upp.
Hoppas att vi ses där!
Kram!

Anonym sa...

Åh hade varit jätteroligt, men det är alldeles för långt för mig att åka...

Hoppas du hittar barnvakt!

blondstar - mamma till max 090605 sa...

hej jag har fortfarande inte hört något från bantrygghet om min vinst därifrån.. :(

blondstar - mamma till max 090605 sa...

hej jag har fortfarande inte hört något från bantrygghet om min vinst därifrån.. :(

MiaShopping sa...

Hade varit jättekul om du kunde vara med. Alvin kan väl sitta med oss i soffan? :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos