Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 25 november 2009

BESTÄMT MIG - MAGKNIP



Fick genast magknip... *iihhhh*
~~
Imorgon åker jag, Alvin och bästaste
svägerskan Linda till Jakobsberg
där jag ska medverka i kvällens
~~
Tack snälla Linda som passar
min lilla prins under tiden!!
~~
Hoppas några läsare ska dit,
kom gärna fram & hälsa!!
~~
Önska mig lycka till ;-)
Här ska diskuteras barnmode!!
Vi syns imorgon Mia..!!
~~

bloglovin

10 kommentarer:

MiaShopping sa...

Superkul! Känns tryggt att du också ska vara med. Jag är också lite nervös.

Mizca sa...

Vad roligt att du är med =)
Joe Joe-toppen var riktigt fin med luvan ;)

Stina sa...

Allt bra här :-)

Har fått tid 7 dec för bedömning om igångsättning. Ännu ett datum jag kan stirra mig blind på...

Vad kul att du åker!

Vill höra allt sen!

KRAM

Irené sa...

Lycka till! =)

När syns det på tv??

Kram

Carolina sa...

Så spännande, lycka till! :-) En ny tävling är igång hos mig - med en toppenvinst! Var gärna med! ;)

Milla sa...

Vad spännande! Lycka till! Kramar

Milla sa...

Sv: Nej, den bakade vi själva :)

Nina sa...

tack så jätte mkt :D

Milla sa...

Sv: Ha ha japp, den är köpt på lidl. Dom hade silikonformar med olika disney figurer ett tag.

Lii ~Williams mamma~ sa...

Åh, vad roligt för dig!
Det kommer att gå superbra!
Kommer det visas på Tv sen?

Lii ~Williams mamma~

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos