Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 30 november 2009

WEHOOO


JAAAAA - JAG VANN..!!!
~~~~
Tack supersöta Sessan, så himla glad.
Kunde inte ha varit ett bättre pris!!
~~
Vinsten kommer från Creative Lounge,
jag valde det här Oxxo Design smycket
- PARTY TIME Halsband Stjärna

Kanonsnyggt eller vad??

bloglovin

5 kommentarer:

PyretPepsi sa...

Stort Grattis! Verkligen fint halsband!

Creative Lounge sa...

Grattis! :)) Blev sååå glad när jag såg att du vann!! Vinsten kommer på posten!

Lii sa...

Grattis! :0)

Såg det när jag var inne på hennes sida igår.
Jättefint var det!

Nina sa...

Snyggt, grattis!

Therese sa...

Grattis =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos