Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 26 november 2009

V.I.P KVÄLL I JAKOBSBERG

Jag & Mia diskuterar och pratar mode
& våra bloggar i dom härligt
gröna sofforna!! ;-)
~~
Klart Alvin oxå skulle vara med
- redan en liten stjärna ♥
~~
Både jag och Mia var rätt nervös
innan men det släppte rätt fort.
Mia är verkligen supertrevlig,
himla kul att träffas. Spana in hennes
fina blogg "Mia Shopping"..!!
~~
Glad att jag lyckades ta mig iväg ;-)
Tack igen Linda & Tim som
följde med och passade lillprinsen!!

bloglovin

7 kommentarer:

Nina sa...

Vad roligt att det gick bra =)

MiaShopping sa...

Tack de samma! Jättekul att träffa dig. Nu är jag hemma igen. Det blev en ganska sen kväll.

sessan ☆ Vinn OXXO Design Smycke sa...

Så himla kul ;D & klart lilla juvelen måste träns till stjärna redan nu!!

Du fanns i mina tankar i kväll, därför ligger det en liten grej på min blogg. Inget stor & kan hända du redan fått den många gånger om. men denna är från mig!

KRAM

matilda - snart 2 barns mamma sa...

åh jag hade tänkt gå dit men orkade inte :)
ja sollentuna var verkligen ett jättehärligt centrum ,det finns bättre. Men helt klart värt ett besök iaf!

soffie sa...

men va roligt ni haft det!
Å kul att det gick bra,
må gott

Alexandra sa...

Kul! Min son heter förresten också Alvin :)

Sandra - Mina Prinsar och Jag sa...

Vad var det där för spännande som ni var iväg på?

Tackar som frågar hur vi har det. Vi mår bra men jag är lite smått trött i huvudet efter en vecka med rätt jobbiga möten på min "praktik". Hur mår ni?
Och hur går det för lilltjejen nu när hon har fått en lillebror?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos