Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 25 november 2009

ETT MÅSTE..!!

Alla som har en liten bebis MÅSTE ha
en bärsele eller bärsjal..!! Använde vår
förra Baby Björn flitigt med Amanda,
hade den med oss jämt..!! Amanda gillade
nämligen inte att åka vagn.. :-o
~~
Den här gången har vi en Baby Björn igen,
fast en ny..!! Har inte använt den än, han
är ju lite för liten än.. Men kommer
garanterat oxå användas lika mycket..!!
~~
Baby Björn´s bärselar finns hos Skurk-kids
~~
Har ni/hade ni en bärsele eller bärsjal??

bloglovin

9 kommentarer:

Anna sa...

Ja, det är verkligen ett måste :-) Båda mina pojkar har haft kolik och det har inneburit bära, bära och bära. Hade jag inte haft alla selar och sjalar hade jag haft ännu mer ont i ryggen än vad jag har nu ;-) Mina favoriter är Manduca och Baby Björn Synergi (för att bära framåtvänd). Mysigt är det ju också!!!

Crazyangel sa...

ja hade en lika dan med milton. suverän!

Jo här är det bra, är i vecka 18 med magen och precis börjat känna sparkar på utsidan. LYCKA :)

Hihi. hur gammal är din minsting? ser nykläckt ut ?

Diana sa...

Åh, lilla Alvin! Tänk att lillprinsen äntligen kommit nu! =) Längtar så tills min kommer, men busen får hålla sig inne ett tag till! ;) KRAM

sara sa...

Nu måste jag vara lite negativ. Babybjärn är inte bra! använd inte den. max 15min får barnet sitta för dom skadar sig rygg då dom inte kommer i grodposition. Trikåsjal är så bra. jag har ett ergo bärsele med. så underbart och kan bära ebba i det än

vintageretroprinsessa sa...

Vi hade bärsele / bärsjal :)
Helt underbar då alla kidsen var små :)

Ha en kanon kväll kram

Petra sa...

åh kan du inte tipsa om bärsele från start el måste de vara några månader?sj hade jag babybjörn till mina tjejer fick låna ett bärsele,denna gång ska jag köpa mig ett ha du tips? kram

Mia sa...

Jag kom inte överens med min babybjörn active. Så nu har jag en bärpåse, en Beco och ska få låna två sjalar av en vän. (en vän du säkert vet vem det är, då byn inte är så stor. ;-) )
Jag tror däremot jag är för lat för att knyta, så jag får nog ta påsen.

Lustjägarna sa...

Vi hade också en baby björn bärsele. Tyvärr så klarade inte min rygg att jag bar henne (vilket jag hade hoppats på) så den blev skänkt till min sambos syster som fick barn ett halvår efter oss.

nikita sa...

jag hade ingen bärsele till Albin, saknade det aldrig heller ..men han var rätt nöjd som bebis :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos