Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 18 november 2009

PERSONLIGA PALLAR

Första gången jag såg Bonde of Sweden´s
underbara pussel pallar var på
Underbara Barnmässan i år, sen såg jag
att Vimmelmamman hade köpt en
till sin Lennox - sen var jag såld..!!
~~~
Så självklart ska Amanda få en
egen pall i julklapp, med hennes
namn på och prinsess kronor!!
~~
För att inte glömma
- här hos Muppsan, kan ni vinna
en egen "Prins" eller "Prinsess" pall
att ge ert barn i julklapp eller i
present.
Tävla HÄR du oxå ;-)

bloglovin

3 kommentarer:

Rebecca sa...

Tänkte tipsa om en tävling

http://jagrebeccamirjamkarin.blogg.se/2009/november/tavling-nr-2.html#comment

Anonym sa...

Pallarna är verkligen fina, jag undrar är jag med i den tävlingen tro? Måste kolla upp detta... sedan.

Dina småbarn är så söta tillsammans, det syns att Amanda gillar sin lillebror.

Bra mår jag inte, är sjukt trött, illamående och har värk i kroppen, är så jävla less att må så här, det är bara skit liksom.

Ha en fortsatt bra onsdag *kramar i massor* Åsa

GucciMama sa...

Ohh vad jag vill vinna en sån, helst med Valencias namn. Man kanske kan betala lite extra om man vinner så man får som man vill:-)
Håller tummar och tår. Valencia skulle verkligen älska den!

Så nu har jag smörat klart haha:-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos