Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 29 november 2009

DAGENS OUTFIT´S

Alvin har på sig Gangstar body
och H&M byxor
~~
Muppsan har på sig Sobea mamayoga/jazz
byxa och jacka..! *myssöndag*
~~

Här sitter lilla Sessan och tittar på Specialagent Oso, hon har ingen lust att visa vad hon har på sig idag ;-) Hon väntar oxå på sin Moster & kusin Angelina som ska komma hit idag!! ♥


bloglovin

6 kommentarer:

Stina sa...

Vad söööt han är och lik sin mamma! Den där Sobeadressen ser väldigt skön ut... Hm. Blir väldigt sugen på en sådan!

KRAM

Katja sa...

En sån liten sötnos han är!! Ja ni är såklart fina alla tre =). Härligt med en söndag i myskäder.

Trevlig första advent på er =)

Johanna Småbarnsmamman sa...

Vilken fin blogg!! :) Jodå man börjar känna sig enorm om magen nu! :D Men det börjar närma sig. :)

Vilken sötnos du har fått! Grattis i efterskott. :)

Sobea läste jag om i en Gravidtidning, verkar vara ett bra märke?! :)

Hoppas du får en fin Söndag! :D

Stina sa...

Jag önskar verkligen jag kunde komma på VIP-kvllen men här verkar det nästan som att en förossning börjar närma sig :-)

KRAM

Diana sa...

Åh vad fint ni har det hemma hos er! Kul att se lite hemma hos bilder =) KRAM och fin första advent söta

MAria sa...

Älskar gangstar kläderna!!!

Undebar vagga!

HA en härlig söndag!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos