Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 24 november 2009

PLANERING DOP

2/6-07 - Vår bröllopsdag & Amanda´s dop
~~
I veckan ska jag ringa till prästen och kolla
hur det är med tider för dop i januari.
Alvin kan inte vara mer än 3månader
för att få plats i dopklänningen så
måste börja planera redan nu ;-)
~~
Min mamma har två stycken dop-
klänningar - en med rosa band och
en med blå band.
På banden står familjens alla barns
namn, pojkarna på dom blå banden
och tjejerna på dom rosa såklart då..!!
Klänningarna är från då jag och
mina syskon döptes, och vi syskon
har nu tillsammans 6st barn, så
det är en hel del namn.!!
~~
Ska försöka hitta en lokal för fika
efter dopet oxå - den vi hade sist går
inte att hyra längre :-(

bloglovin

2 kommentarer:

Therese sa...

Åh vad fina ni var!

Mrsfunky sa...

Ni var otroligt fina! =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos