Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 19 november 2009

MUPPSAN TIPSAR:


Har ju önskat en Pippi servis till
Amanda i julklapp, - men då
hittade jag den här fantastiskt
fina Barbapapa servisen,
nu ångrar vi oss nog...
~~
- Är den inte hur fin som helst..??
~~
Finns hos Hikmet.se.!!

bloglovin

6 kommentarer:

Lii sa...

Vilket rolig servis :)
Det finns så mycket roliga saker till barn nu, annat var det på stenåldern när jag växte upp ;0)

Ha en mysig dag!

//Lii ~Williams mamma~

Nina sa...

Jo verkligen, jättesöt!

Amanda sa...

Åhh vad söt! ^^ Ett måste hos varje liten tjej (och kille!). En sådan ska Ludwig absolut skriva upp på sin önskelista med. :)
Kram på er

Kick sa...

Du är ju otrolig på att nosa upp söta saker. Ja jag var ju helt enkelt TVUNGEN att klicka hem en sån, den var helt OEMOTSTÅNDLIG! Frågan är om Robban tycker den är rolig. Annars får mamma ha den som prydnad :)

Marica Rödebäck sa...

Åh .. fan att jag inte har barn.. den där hade jag velat ha!

Kan man med att köpa och använda trots jag inga barn har.. HAHA!

Anonym sa...

Den är väldigt gullig, jag är sugen på att köpa den till Elin, hon gillar ju Barbapapa och hans familj.
*kramar i massor* Åsa

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos