Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 27 november 2009

DAGENS OUTFIT´S

Alvin har på sig Katten Jansson body
från Lindex, PO.P byxor och Trumpette
strumpor från Iob-butiken..!!
~~
Amanda har valt själv som vanligt,
hon skulle ha rosa klänning med blommor ;-)
Hon skulle dansa dansa som en Sessa!!
~~
Klänning & strumpbyxor H&M och
GANT tröja från Klkids.

bloglovin

4 kommentarer:

£lli£ sa...

Vilka otroligt fina barn du har!!
Är så kul att se;) är själv lite nervös för hur det ska bli att bli tvåbarns mamma i Januari.. ( min man har ju fler barn men de är 8 och 11 år ) så de är ju så stora nu... Två småbarn innom loppet av 3 år, Hjälp!! Blev det som du tänkt dig?? Trevlig helg fina du!
KRAM KRAM<3

Anonym sa...

Fina bilder på de söta syskonen, jag gillar sessans kläder.
*kram* Åsa

Lustjägarna sa...

Va söta barn ni har =)
Trevlig helg!

BeckaHBitcH.se sa...

Hejsan! Jag såg att du var med och tävlade i en blogg så jag tänkte komma och tipsa om tävlingen jag håller inne hos mig om du inte redan sett den?

Inte så många som hittat dit eftersom jag inte brukar ha tävlingar.

Så nu får jag hoppa runt och göra reklam i sista minuten. Imorgon lördag är sista dagen att vara med.

Hoppas du vill komma in och tävla. Tävlingen finner du högst upp i menyn, bara att klicka på "TÄVLINGF" för att komma till det inlägget.

Priset? Helt fantastiskt bra tycker jag själv, kom in och titta vad du tycker ;-)

Ha en trevlig helg.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos