Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 22 november 2009

V.I.P INBJUDAN


Jag kan nu stolt inbjuda mina bloggläsare och vänner till en V.I.P dag hos Sobea´s butik. Spana in deras sortiment HÄR..!!

Där blir vi bjudna på fika från Beatrice "Bullmammans favoriter" och en massa härliga erbjudanden.. ;-)


- Ni får alla 30% i rabatt på allt i butiken dessutom.!!


Kanon nu innan jul att fynda kläder till barnen och sig själv.!!

Lördagen den 12/12 kl. 15-17 i Ekerö, Sobea´s butik hålls V.I.P dagen.

Vore himla kul om ni ville komma. Ett sätt för oss bloggare att ses IRL och umgås lite dessutom. Något jag skulle tycka vore jätteskoj!! Tycker inte du?

O.S.A till mig (
muppsan@live.se) senast den 6/12 om ni kan komma!!

Hoppas på att vi kan bli ett stort roligt gäng som har trevligt tillsammans den lördagen. Blir det väldigt populärt och många många som vill följa med så kör vi två bjudningar den dagen.

Tipsa gärna om V.I.P dagen i din blogg eller till dina vänner. Du får självklart ta med dig familj eller/och vänner på kvällen, bara du anmäler hur många ni blir till mig. Använd gärna inbjudan bilden och länka till min blogg (
http://muppsan.com) och skriv min mail adress så fler kan anmäla sig!!

Hoppas höra ifrån dig!!
Boka och planera in i kalendern ;-)

bloglovin

3 kommentarer:

Mia sa...

Bodde man lite närmre så. ;-)

Carolina sa...

Åhh - jag VILL, attans att man bor så himla långt bort! :(

annas perssonliga sa...

Jag bor också alldeles för långt bort :(

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos