Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 27 november 2009

AWARD FRÅN SESSAN

Fick den här superfina awarden av
finaste Sessan nu på morgonen.
Tack söta du ♥
~~
Med awarden följde en uppgift:
Berätta 10 saker om dig själv.
~~
♥ Uppvuxen i Fränsta,
(mitt i Sverige) antal inv. 1271st
♥ Har astma & allergi
♥ Mamma till Amanda 2,5år
och Alvin 14dagar
♥ Bor i en 5:a med min familj
i Stockholm.
♥ Extremt shopping tokig
♥ Älskar färgerna rosa & svart
♥ Sexleksaksförsäljare
♥ Gillar poker
♥ Älskar rödvin
♥ Snart ägare till vårt
eget lantställe
~~
Jag vill ge denna fina award vidare till:
~~
och självklart även till Sessan!!

bloglovin

4 kommentarer:

Therese sa...

Men guud vad söt du är vännen!
Ska "anta" detta efter idol ;)

Kramar

Ulrika sa...

Tack snälla:)

Nina sa...

Tack snälla du =)
Hoppas ni har en bra lördag! Kramar

sara sa...

tackar ;-) utmaningen är nu gjord.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos