Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 14 augusti 2008

V~V~V

Lämnat på dagis - hem och duschat - däckat..!!!

Tog en prommis i stormen till dagiset, - skulle kanske inte ha gjort d.. Trodde frisk luft skulle göra mig gott... :-o

Nu ska jag slänga ihop en liten lunch - majs & tonfisk - får inte i mig så mycket mer just nu.. sen ska jag nog snabb vila lite...

Kanske tvätta lite, d är inte så ansträngande.. Sen är d bara att hämta Mandis igen..!!

Fick veta en trist nyhet oxå... vår älskade Pontiac som vi lämnande in på service häromdagen - den är bara att skrota... :-( Så nu måste vi köpa ny bil oxå.. *suck*

Vänta bara, - vovve - volvo - kanske måste köpa villa oxå ;-)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, är det inte dags med villa nu när ni får tillökning av Leeloo? ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos