Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 12 augusti 2008

BESLUTSÅNGEST

Jaha.. då blir man hemma imorgon från jobbet då *suck* Tur är väl iaf att ingen annan i familjen är sjuk.. :-o
Inte fick jag träffa Everlonn idag heller.. *snyft* Hoppas ni hade d bra i Sthlm..!!!
Har lite beslutsångest oxå.. kan inte bestämma mig angående vovve - Kollat runt på flera olika idag - Långhårig och korthårig Chihuahua..!! Någon med erfarenhet som vet nåt om dessa små vovsingar?? ;-)
Å Adde - du behöver inte svara.. hehe... :-D
Snart kommer Lee över och ska hämta hennes väska, så ska ta och ladda med lite te så jag kan prata då hon kommer..!!

1 kommentarer:

Elena sa...

Lycka till med vovve.. Dom e jätte söta men får lätt lunginflammation, blir klena i benen nu för tiden pga alla av nån dum anledning (trend antar jag) bär dom i väska.. och hur man än vrider och vänder så är och förblir dom ättriga... ;o)

Ville också ha en sån men satsade på en allergivänlig hund som inte fäller (chokladbrun amerikansk cocker spaniel) *stolt*

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos