Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 12 augusti 2008

SAME SHIT

Mår lika dåligt idag.. feber och fruktansvärt ont i halsen.. Kan inte äta lr dricka.. svälja gör sååå ont.. Ja, gnäller lite... Men HATAR att vara sjuk.. Sen jag fick Mandis har jag blivit sjuk betydligt oftare än innan.. :-o

Ja. ja.. väntar på att tiden ska gå lite fortare så Mandis ska sova lunch, har en del att fixa med.. åsså behöver jag vila lite oxå..!!

Talk 2 u later ;-)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig!
Finns inget värre än att vara sjuk.
Helst när man har en liten att ta hand om också.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos