Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 25 augusti 2008

JOBB-IG KVÄLL

Sitter på jobbet och önskar att tiden gick fortare.. otroligt SEG kväll.. *suck*

Snart ska jag lämna rapport sen springa till bussen och åka hem..!!

Jobbar 8-13 imorrn - SKÖNT..!! :-) Blir inte bloggande då jag kommer hem, det orkar jag inte..

Vad har ni gjort denna kväll??

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!Tack för de, men du kan få pengar innan du åker dit så du slipper ligga ute!

Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos