Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 10 augusti 2008

FOTBOLL

Här är d fotbollskväll som gäller.. Putte och André är här.. som vanligt då d är fotboll ;-)
DIF - Malmö som spelar.. DIF gjorde precis 1-2..
Hur kan man skrika sååå mycket då man sitter hemma framför TV:n...?? Lika bra att natta Mandis efter matchen.. :-o Just nu sitter hon med Farbror Putte och mumsar chips.. dåligt populär han är då.... :-D

Annars då.. var till Pappsen och Maggan tidigare, blev bjuden på god mat och så surrade vi massa chihuahua..!! Kommer nog bli att vi skaffa oss en liten väldigt snart istället..!! *weee* Istället för bebis kanske.. :-o hehe..

Jag och Mandis har badat nu på kvällen - hon är helt galen i vattnet, inte d minsta rädd, slänger sig upp och ner, under vattnet och plaskar hej vilt..!! Mammas tokiga lilla tjej ;-)

Ska försöka natta henne strax sen ska jag lägga mig och titta på en av alla filmerna som jag försökt se de senaste kvällarna men som jag somnat till efter 10min.. :-o Kanske lyckas 20min ikväll.. Dricker en stor kopp te nu så jag kanske håller mig vaken, plus att jag har jäkla ont i halsen.. *suck* Ledig två dagar då lär man vara småsjuk och seg.. Typiskt...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej!!

Nu är vi tillbaka i civilisationen! Tänkte väl köra ner till Bro i morgon, kanske vi kan träffas på eftermiddagen eller så?

Jag ringer till dig lite senare idag:D Jo, då visst kom nummret fram..precis innan vi tappade allt vad mobiltäckning heter!

Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos