Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 7 augusti 2008

DAGISSTART... igen..

Då var d dax igen - om en timme ska jag lämna Mandis på dagis..!! Usch.. känns skit jobbigt... Varit hemma i två månader ju.. blir ju som att börja om...

Känns skönast att börja idag iaf då jag är ledig, om nåt händer så kan jag komma på en gång..!!
Men det går säkert bra ;-)

Under tiden hon är på dagis ska jag och Svärmor ta en prommis in till Hornstull och fixa naglarna - evigheter sen..!! Tyckte d var dax igen nu och få unna sig..!! Kanske hinner med nån shopping oxå.?? :-o

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gums!

Just nu sitter jag hos svågern i Bro och skriver! Är i Stockholm (typ;))ju! Ska uppåt imorgon, Borlänge men kommer ner igen mån, tis, eller onsdag...

Hade varit kul att träffa dig och Mandis! Lekstund för tjejerna;) Vi klädgalna måste ju hålla ihop hi hi

Kom fram till att av all packning, gps, dvder och allt så är nog lillans resväska värd mest! Gisses rena rama märkesbutiken i hennes väska ha ha!

Ha det gott!!

Kram Sofia

Anonym sa...

:D

Ditt nummer har jag..hmmm, nånstans hemma;) Så jag får ha det igen:) Jag skickar mitt i nästa meddelande!

Ja, vi kommer ner igen på tisdagen...ska kolla upp lite när...hade kanske varit bra att tömma ut det mesta av packningen innan vi beger oss in i Stockholm! Hemska tanke, köra bil där är en mardröm!;) Är ju från landet ju hi hi

Åh, skulle vara så kul att träffas:D Vi har ju pratat ett tag nu, och följt varandra i upp och nergångar!

Kram!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos