Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 13 augusti 2008

GAAAH

Varit till läkaren idag - halsfluss och ev körtelfeber..??!! :-o *gaaah*
Jag ska då alltid lyckas dra på mig allt skit...

Så då blev man hemma resten av veckan, tur att jag bara hade 3 arbetsdagar den här veckan.. och att det jag skulle göra gjorde jag i helgen..

Lämnade Mandis på dagis imorse, gick jättebra, förutom att hon "lekte" kurragömma för fröknarna då vi kom dit... hehe..
Ska väl hämta henne vid två tiden kanske.. om jag inte kan övertala Svärmor att göra d.. :-o
Hmmm....

I helgen blir d lugnt.. Kanske Älskling får hjälpa Pappsen och jobba, akut bråttom nu.. - hans firma Spicetec gör isen till TV 4:s nya program "Dancing on Ice". Ser fram emot att gå på premiären ;-)

Å på söndag ska vi ju på dopet av lilla Angelina..!! Mosters lilla gofisa..!!
Undra hur d går i kyrkan med Mandis... *iihh* - det hade jag inte tänkt på.. :-o

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken otur du har...

Kyrkan kommer nog gå bra, lite pyssel kan vara bra att ha med, och i värsta fall får man gå ut haha =) Fabbe har klarat av två bröllop nu.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos