Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 23 augusti 2008

ÖL, SÖDER OCH WHITE RUSSIAN

Efter matchen drog vi in till Medis, satte oss på Kvarnens uteservering - mera öl ;-)

Efter en stund kom Lee oxå dit, sen även André och Linda och sist Ida och hennes tuffa Mami..!!

- Älskling diskuterade om man ska ha rakad pung eller inte med hennes Mami.. :-o Då kan ni förstå i vilket skick han var i...!!??

Satt kvar där tills dom stängde, då drog vi till Gröne Jägarn, tog några goda drinkar där tills dom oxå stängde :-o Så vid ett tiden drog vi hemåt, små runda under fötterna ;-)
Men kul hade vi haft - välbehövligt att komma ut själva..!!
Allt hade gått bra hemma oxå, somnat på ett kick..!!

För att INTE glömma - jag fick visa leg TRE gånger ikväll..!!! Först på ölserveringen på Hovet, blev stoppad av en STOR vakt som bad om mitt leg, hehe :-D
Sen på Kvarnen samma sak, fast fick visa leg i baren då jag skulle köpa öl, slutligen för att komma in på Gröne Jägarn.. - helt otroligt..!! Måste ha varit min camo jacka som gjorde att jag såg ung ut ;-) Okej, 25 bast är väl inte så gammalt heller men lite överdrivet kändes d som..!!
Ja, ja.. kan leva länge på d nu :-D

1 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, det är väl kul att visa leg ?! =) De skulle bara veta att du är gift och småbarnsmamma också!

Jag brukade alltid få visa leg. Men nu var det evigheter sedan jag var på krogen...

Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos