Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 31 augusti 2008

UTGIFTER

Nu börjar magen kännas bättre - ÄNTLIGEN..!! Värsta jag varit med om.. hellre magsjuka än matförgiftning.. :-o

Idag blev en soft dag.. varit ut till min Pappa en sväng, bara fikat och så.. det enda prio idag var att köpa SL månadskort till mig och ett terminskort + till Andreas. + :et är så att han kan åka kvällstid och helger oxå ;-)

Lillan är förkyld.. snorig och hostar.. :-( Trodde hon skulle kräkas av hostan igårkväll då hon lagt sig.. Fast får ändå gå på dagis imorrn.. Blir bara tre dagisdagar den här veckan eftersom vi åker till stugan på torsdag..! :-)

Nu ska jag kolla på ny mobil till Andreas - utgifter.. utgifter och ännu mera utgifter.. *suck*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har en liten sjukling här hemma jag också. MEn ska ändå skicka han på dagis. Han hade då inte nån feber idag, så jag hoppas han inte har det imorgon heller.

Ny mobil är ju roligt, men mindre roligt är ju kostnaden för den. :-(

Marie sa...

Vad skönt att du mår bättre nu.
Såg du inte att det var regnbågar?? Och du ska komma från Norrland! Det är tur att du får komma upp till Norrlandsskogarna en sväng då hinner du lära dig lite fisksorter. ;-)

Allt bra annars?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos