Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 28 augusti 2008

DIF - ROSENBORG

En snabbis in bara...

efter jobbet drog jag och Svärmor till Årstaberg och fixade våra naglar - hittat en ny nagelteknolog - som är alldeles kanon!! Trevlig, bra priser, grym service och framförallt duktig och proffsig..!! Så fort hon fixat sin hemsida kommer jag att lägga till länk till henne - för till henne borde ALLA gå ;-) Mycket nöjd med mina naglar..!! Och ett STORT tack för den "sponsrade" 24K playboy kaninen som jag fick som nageldekoration :-D

Ska knäppa bilder på naglarna sen ;-)

Min svägerska och Mandis kusin Tilde hämtade på dagis idag - dom ville göra d nåt och idag passade ju d alldeles utmärkt..!!
Älskling hämtade upp mig och Mandis lagom då jag var klar..!!
Hem och snabb städa lite.. sen hade Älskling bjudit över massa DIF:are på fotbollskväll..!! Med sig hade dom kinamat - då får dom gärna komma fler gånger :-) hihi..
Till och med bananer med glass till mig ;-) Gissa vem som tydligen oxå älskade kinamat - Japps, Mandis.. hon mumsade ris och sötsur sås, kyckling med curry och friterad fläskfilé :-)

Nää, toktrött..!! Ledig imorrn så då återkommer jag..!! Ska mysa med Mandis en massa eftersom jag jobbar i helgen..!!! Annars får jag abstinens..!!

Tjing tjing allihopa..!!!

P.s - alla ni som tjatar om små ledtrådar om min webshop.. hihi.. ni får ge er till tåls ;-)

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos