Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 26 augusti 2008

KÄRLEK TILL ETT BARN

Kort dag på jobbet - skönt eftersom jag hade en rätt dålig dag.. :-o Ja, ja, fast det är väl bara att skaka av sig..!!

Sitter nu med en liten Minimuppa - som klättrar och stökar bakom mig i soffan.. druckit välling, borstat tänderna och hoppat i Plastisock pyjamasen ;-) Redo för sängen!!

Älskling är på föräldramöte i skolan - vilket han älskar!! :-o hehe.. Han har redan förhandlat med mig, innan ens Mandis föddes att jag skulle gå på alla föräldramöten som hon har, eftersom han redan gjort d en gång.. Haha.. - Vi får väl se... :-o

Usch, nu kommer skitungen med Pappas använda kalsonger och ska sätta på sig dom *iiihh*
- MÅSTE nog springa iväg en sväng.........

Puh.. vilka små bus Mandis har för sig jämt nu... Tittar på mig och säger "ajajaj" - Tror ni d är lite svårt att se sträng ut då?? :-o

Hann dammsuga och skura hela hemmet då jag och Mandis kom hem från dagis, hon satt på hennes Blixten bil och höll upp fötterna hela tiden så hon inte skulle bli blöt om fötterna ;-)

Tänk, trots att man har haft en skitdag på jobbet så vänder humöret på sekunden då man ser sitt underbara barn - ett leende - ett skratt - till och med ett litet hyss gör att man glömmer bort allt tråkigt som varit..!! TACK min älskade dotter för att du har gjort mitt liv fullkomligt - Jag älskar dig Amanda..!!
- Pappa och Andréas är rätt bra dom oxå ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

pappas begagnade är väl kanske inte det mysigaste plagg att ta på sig va?! Må ju finnas bättre om hon absolut ska ha nåt ur tvättkorgen tycker jag. haha... Tokunge!

Creative Lounge sa...

Ser nu oxå att du har skrivit om kärlek. Va kul att vi lyckades samma dag! ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos