Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 16 augusti 2008

DOPPRESENT

Blev knappt nåt bloggande igår... var helt slut...

Lyckades iaf fixa en kanonfin eller flera bra doppresenter till min lilla systerdotter Angelina..!! Ska ju på dop imorgon ;-)
Sen fyller Syster år på tisdag så passade på att köpa present till henne oxå..!! Jag är grym på presenter..!! *wee*
- Kan lägga in bilder i efterskott på presenterna då inte Syster är här och snokar :-D

Jo, hämtat nya bilen igår... - vet inte om jag störtälskar den... lite av en gubb-bil.. hehe.. Men men, duger tills vidare.. får byta in den mot en värre sen :-o

Idag ska vi hälsa på en kompis och titta på hans nya hus ;-) Lär inte alls bli avis... :-o :-o
Med utsikt över Skurusundet, egen pool och ja... behöver jag säga mer..??

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vem vill inte ha en egen pool?
JAG VILL HA!!!!
Men jag får väl nöja mig med tomt mot ljungan.

Det är roligt att köpa presenter när man verkligen hittar rätt.
Hoppas dom blir glada! :-D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos