Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 27 augusti 2008

STRESS

Nu har jag jobbat på en massa..!!

Skrivit ihop en massa till webshopen, pratat med banken och pratat med posten. Check, check och check igen.. ;-)

Fasiken vad kul d här är..!! Snacka om positiv stress..!!

Fast nu är det slut på d roliga, ska hoppa på bussen till "vanliga" jobbet nu.. hoppas på en bättre dag på jobbet idag än d var igår..!!

Glöm inte bort att tävla om valfritt plagg från supercoola Rockefella och Sideline Fashion..!! Länkar finns till höger..!! --->

4 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

WOW vad spänande!!

Idag fick jag den super fina filten ;)
Eftersom jag inte direkt har bebi skall en väninna få den som fick sin baby i vecka 32 nu i juli.

Skall skriva ett inlägg & visa filten, där länkar jag självklart dig ;)

Men först skall jag ta hand om ett bankande huvud....

KRAM

Marie sa...

Isak blir 8 månader på tisdag.
Ja tiden går verkligen fort. Amanda har ju blivit en stor tjej hon också nu. Snacka om att det syns att hon är en Hellberg.;-) Ja till 50% iaf. ;-)
Vad roligt med en webshop. Vad blir det för prylar du ska sälja då?

Anonym sa...

Va roligt att det flyter på inför starten. :-D
Jag väntar som sagt. ;-)

Anonym sa...

Jädrans vad jag är nyfis på din webshop, kan du inte ge oss läsare nån ledtråd!!! ;-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos