Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 20 augusti 2008

GRATTIS

HEJA SVERIGE..!!! - Kollar in fotbollen emellanåt.. :-o

Imorrn jobbar jag 06.45-13.45 sen har jag helg *jippie* Ledig fredag till söndag..!! Det behövs vill jag lova..!!

Mammsen och Anders kommer i helgen igen så lär träffa dom nåt - ska bo hos Syss, Anders ska hjälpa till och snickra och fixa på gården. Blir nog jättefint då d blir klart ;-) Syster lägger in bilder då och då som ni kan kika på HÄR..!!

Vill oxå säga ett STORT GRATTIS till min goa vän Melinda och hennes Andreas som fick en liten Charlie häromdagen..!! Såg bilderna på underverket hos Mormor Madeleine - han är underbar..!! Kan tro att Melvin är stolt över sin lillebror..!!

Har börjat komma ifrån tankarna om fler barn just nu.. har ju inte så mycket val då vi inte får skaffa barn.. men tycker Mandis tar all min tid nu ändå - vill kunna ge henne det oxå, blir ju svårt att räcka till om man skaffar flera tätt... Tur att jag känner så... NU.... kan swifta över en dag.. Har ju fått en vovve istället ;-) Ett substitut för en bebis.. hehe... Min lilla chihuahua Leeloo..!! Den 4/9 ska vi hämta henne - toklängtar..!!

Vad ska ni göra i helgen??

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos