Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 10 augusti 2008

FEL?

Hmm.. om någon skriver någon kommentar som inte publicerats, hör av er via mail muppsan@live.se eller på snabb kommentarerna här nedan på högra sidan..!! Verkar vara nåt knas med kommentarerna... står att det inte finns några men då jag går in och kollar så ligger det nya kommentarer där... Hmm.. hmm.. hmm... Fast fortsätt med kommentarer oxå - LÖÖÖVE alla era kommentarer ;-)

Glöm inte att vara med och tävla på mina fabulous tävlingar - valfria priser från Rockefella & Sideline Fashion - länkar finns till höger..!!!

Ja, ja bara att fortsätta jobba.. ska kompa från 14.00 idag *puh* Sen får det vara nog!!
Vill hem till min familj, inte träffat Mandis sen i fredags.. *snyft*

Ska till Pappa och Maggan efter jobbet, hämta liten beställning och käka middag!! Och prata vovve så klart ;-)

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos