Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 29 augusti 2008

FREDAGKVÄLL

Nu har Älskling dragit iväg och bowlat med hans anställda.. lite firmafest ;-)
Alla grabbar var hem hit efter jobbet och duschade.. :-o

Hoppas det inte är magsjuka jag har då - då kanske jag har smittat några... *ooops*

Får fortfarande springa på toaletten och magen mår väldigt skumt.. Försökte få i mig lite
sallad nu men d gick som d gick..

Nää, nu ska jag natta Mandis sen ska jag lägga mig och titta på nån super girly film som jag aldrig skulle få Älskling att se med mig ;-)

Ska ringa Bror oxå och höra med honom om han hittat nån bra laptop till mig, tydligen hade PC City utförsäljning på dom..!!
Inte nog med att han gör HELA webshopen till mig, han hjälper mig med en massa annat oxå..!!
Skulle aldrig ha fixat d här utan dig kära bror..!! TACK..!! Du förstår nog inte hur tacksam jag är ;-) Hälsa Faster´s goungar..!!

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos