Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 9 augusti 2008

PLÅGERI

Sitter här på min rast och bloggar lite.. jag jobbar 7-20 idag - jag vet, vilket plågeri..!!?

Tänk om man hade ett måndag-fredag jobb där man jobbade 7-16.. någon som vill erbjuda mig en tjänst..?? ;-)

Igårkväll sov jag från 19.00 tror jag.. vi skulle se på film men jag somnade som vanligt.. :-o

Vaknade av alla jäkla fyrverkerier, - 08:or.. *suck*

Man åkte till jobbet innan familjen vaknat och man kommer hem då dom somnat igen.. :-( Det SUGER..!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon eller god förmiddag :-)

Jag har startat en separat tävlingsblogg där jag samlar alla tävlingar jag är med i, men du får gärna tipsa mig när du startat något nytt (dina 2 senaste har jag redan i min vanliga blogg)

adressen dit är http://molnboanna.blogg.se

Ha en bra dag

Anonym sa...

Du är inte ensam om att vilja ha ett mån-fre jobb. Jag är en också!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos