Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 27 augusti 2008

UTVILAD

SOVMORGON..!! *gäsp*

Älskling lämnade Mandis imorse trots att jag jobbar kväll - så jag fick sova ut en morgon ;-)

- MYCKET uppskattat..!! För att det inte ska bli en så lång dag på dagis så ska Farmor hämta henne istället *tack*

Börjar inte jobba förrän 16.00 så hinner med en massa jobb med min webshop istället. Kanon - det behövs vill jag lova.. MYCKET att göra, fast mycket avklarat oxå :-)
Vill tacka Fairy på FL som hjälpt och fixat min logga, stort TACK..!! Supernöjd..!!

Back to work :-o

Är ni en morgonmänniska eller en sjusovare??

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos