Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 13 augusti 2008

NAMNET

Nu har vi kommit på ett namn på sötingen ;-) Var inte så svårt.!! Vi var eniga på en gång..!!

Hon ska heta Leeloo..!!
- Enligt Älskling efter Milla Jovovich´s rollfigur i "Det femte elementet"...!!
- enligt Mandis.. efter Lilo och Stitch ;-)
Så första helgen i september ska vi hämta vår lilla valp..!!
Vill ni se mer bilder är det bara att kika in hos Chi-Lotts kennel..!!
Nu ska jag göra mig lite te till min stackars hals, - Älskling hade köpt med sig nåt nytt gott te till mig *tack*

2 kommentarer:

Creative Lounge sa...

Gud vilken söt hund ;) Vad kul att du också har Rockefella som sponsor! :)
Så coola kläder! Självklart ska jag vara med och tävla! :)

Mvh Evelina Robins Garderob

Anonym sa...

Jättebra namn jue=)

1 vecka idag, jag e stolt som faan!=)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos