Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 7 augusti 2008

SHOPPING

När vi kom innanför första dörren till dagiset så började Mandis gallskrika, vägrade kliva ur vagnen.. Kände hur pulsen steg och ångesten kom.. Lyckades få med mig henne in tillslut, - det var precis som om vid dörren så kom hon ihåg att det var där Mamma lämnade henne, men när hon kom in och såg alla barnen och leksakerna så kom hon ihåg det roliga och att det vägde tyngre, sprang iväg och började leka bara, vände sig om och vinkade och sa "tata" till Mamma.. ;-) Åh, gumman - vad duktig du är..!!! För er som inte vet, "tata" betyder "hejdå"

Jag och svärmor tog en prommis till Hornstull, var framme ganska precis 10.00 då vi hade tid för att fixa våra naglar. Blev kanonfint - kan inte förstå att jag varit utan såå länge?!?



Regnet hindrade oss från promenad hem så åkte hem till Svärmor där hon bjöd på vego lasagne!! Sen hämta Mandis :-) Allt hade gått kanon, hon hade ätit och sovit bra!!!

Drog iväg till Globen en sväng, lite shopping på gång ;-)
Blev självklart bara en massa till Mandis.. fast hittade en snygg tröja till Pappa oxå..!!
Från Djurgårds shopen:




Från KappAhl:

Just nu får du 50:- rabatt på ALLA byxor med ordinarie pris på KappAhl..!!

Mandis behövde ett par nya dagis jeans..!! Tröjan var på REA och sen halva priset på d, 25:- :-D

1 kommentarer:

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tjingeling ;)
Nu är jag på internet med mobilt bredband *yippi*

Gud vad kul att jag vann din tävling med den fin fina filten den blir helt perfa här i husvagnen.
Tusen tuen tack!!

Vad skönt att det gick bra när lill tjejen väl insåg att hon skulle få leka med barnen på dagis.
Jag kviar mig till dagis start, prinsessan skulle börjat nu i måndags, men vi utsatte det till 1 sep & njuter lite lyx tid i husvagnen.

Kram på dig så länge

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos