Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 29 augusti 2008

MATFÖRGIFTAD?

VARNING - för känsliga!!

Sen 03.00 inatt har jag haft en fruktansvärd smärta i magen - magknip - och tillbringade resten av natten på toaletten.. allt bara rinner ur mig.. fast smärtan inte vill försvinna..
Springer fortfarande på toaletten.. *suck*

Undra om det var Kinamaten..?? :-o Verkar som om ingen annan än jag har blivit dålig iaf.. det är väl typiskt..??

Jag som hade sparat mat sen igår så jag kunde äta till lunch idag - mmm, den är trolig..!! Inte riktigt sugen på Kinamat nu... :-o

Vilken ledig dag det här blev....

2 kommentarer:

Marie sa...

Åh din stackare.
Lider med dig.
Ja det var bara något tillfälligt med Isak. Idag så har han varit den goa glada lilla skit som han alltid brukar vara annars. ;-)
Vad blir det helgen då?

Anonym sa...

Låter inget vidare alls... Ungefär så jag hade det för någon vecka sedan efter "den goda kladdkakan"!

Krya på dig!!

Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos