Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 19 augusti 2008

ÖVERTID

Skulle ha jobbat till 12.45 idag men stannade till efter 14.00 - satt på kontoret och jobbade in lite plus att jag var ensam med bemanningen..
Gjorde inget eftersom jag inte skulle hämta på dagis förrän 14.30 typ..!!

Prommis hem med lillan i det varma vädret - blev t.o.m svettig :-o Det var länge sen.. börjat bli van regnet och rusket..!!

Känner mig såå trött och sliten idag.. längtar bara till sängen.. Vet inte vad d är.. Kanske för att vi gick kort idag.. :-o

Är iaf superglad att så många är med och tävlar - rekordmånga..!! Jättemånga som tävlar via mail oxå..! Hoppas ändå på att många fler är med ;-) Det är ju grymt med priser man får välja själv..!!! För att vara med och tävla på Rockefella tävlingen eller Sideline Fashion tävlingen så är det bara att klicka på bildlänkarna till höger..!!

Vad har ni för er ikväll??

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos