Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 11 augusti 2008

MIN LEDIGA DAG

Idag har jag faktiskt städat ur Mandis garderob lite... - fick liksom inte plats med alla nya kläder :-o

Sen däckade jag - har feber nu och mår pest.. Till er som ringt under kvällen, ledsen att jag inte svarat, har sovit en massa. Älskling kom hem tidigare och tog lillan *tack*

Måste slagga vidare nu så jag piggnar på mig - vill ju träffa Everlonn imorgon ;-)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gums!Har försökt ringa dig, hoppas du mår bättre imorgon! Var vill du träffas (om du orkar förstås)? Kan ju inte Stockholm, men nånstans där tjejerna kan leka lite kanske? :)

Är smått skräckslagen för att köra i Stockholm men det går säkert;) Tänkte först sms:a men jag är grymt långsam!! Lättare med ett tangentbord:D

Idag har vi shoppat lite i Uppsala, blev en gul klänning med lila klöver frå Holly´s 50% och en sommarsuit från Molo 50%, gillar fynd:)

Hoppas du piggnar till!! Du kan ju slå en pling när du är vaken och orkar!

Vet inte riktigt när vi landar i Bro imorgon, jag är en riktig tidsoptimist...men vi måste ju vara nere på förmiddagen i alla fall"!!

Kram!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos