Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 17 augusti 2008

VAD BLIR DET FÖR MAT?


Jag håller fullkomligt med Lillasyss - kan man annat än älska Per Morberg..???
Bara ÄLSKAR hans program "Vad blir det för mat" - Han är en störtskön människa..!!
Nu ska jag fortsätta njuta av honom ;-)
Oki.. uppdaterat efter Adde´s påpekan om efternamnet..
- hade jag ingen som helst aning om..
var helt säker på att han hette Moberg..
hmm.. så fel man kan ha.. :-o

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vet du, den där karln har jag verkligen avskytt bara för att han fått så sviniga roller jämt.
Men efter det här programmet så har man en helt annan bild av han. Han är så jävla skön!

Anonym sa...

Förlåt ifall jag är en besserwisser Madde, men han heter faktiskt Per Morberg... Den där länken pekar LITE fel =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos