Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 17 december 2009

VINNARNA

Tävlingen är avslutad med Röda Hund.!!!
~~~
Den 1:a som vinner ett valfritt plagg är:
~~
~~
Den 2:a som vinner valfritt plagg är:
~~
~~
Tröstpriset (valfritt plagg från fyndavd.) går till:
~~
~~~
Stort GRATTIS till er alla, maila mig
vad ni önskar vinna samt storlek, och er
adress så ska jag se till att ni får ert pris!

bloglovin

2 kommentarer:

Agnes sa...

Inte mitt namn någonstans :/
Men ett stort grattis till vinnarna!

Anonym sa...

Tjuhuuu!!! Jösses vad kul att vinna nåt, första gången!!!! :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos