Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 29 december 2009

MIN FINA JULKLAPP FRÅN ER

Här är min egen julklapp från
er underbara läsare som röstade
på mig i Årets blogg 2009
- så stort TACK till er..!!!
~~~
Är den inte hur fin som helst??
~~
"Oxxo Design Steel Diamond
Watch Lady Style"
~~
Från Creative Lounge, I love it.!!

bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh supernajjs va den ju!

£lli£ sa...

Å så fin!! är du värd;))

** Gott nytt År!! **

KRAM KRAM =)

Carolina sa...

Joo, den är jättefin!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos