Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 30 december 2009

LILLA JULAFTON

En oförglömlig min då hon öppnade det här paketet,
- en Hello Kitty barbiedocka med mobil.!!
~~

Idag kom min Pappa och Maggan över för lilla Julafton tillsammans med oss. Med sig hade dom massor av paket som tomten lämnat ;-)

Amanda fick bl.a. kläder, möbler till dockhuset, bok, målarbok, väska på hjul, smyckesskrin, Simpsons pennor m.m. och barbiedockan med Hello kitty mobil då!!

Alvn fick en massa fina kläder!! Bl.a en kritstrecksrandig kostym, hihi.. och en body som det står Dunderklumpen på... - mycket passande... ♥

Jag och Älskling fick oxå julklappar, bl.a ett upplevelsepaket från Live it.!!! *weee* Jag håller redan på att bearbeta Älskling för att åka på spa tillsammans ;-) Fast jag måste erkänna att jag gillar dom med lite äventyr oxå, ribbåt, ballongfärd och sånt.!!!

Vad skulle ni göra??

♥ TACK snälla Pappa & Maggan ♥

bloglovin

3 kommentarer:

Nina sa...

Spa är ju aldrig fel ; )

£lli£ sa...

Å vad mysigt!!
och jag kan tro att lillan blev glad, hade nog min sessa oxå velat ha...


*** Gott Nytt År 2010 ***
Varam Kramar £lli£ =D

Duracellmamman sa...

Önskar Dig & Din familj ett riktigt Gott Nytt År!

Varma kramar!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos