Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 31 december 2009

BLOGGTRÄFF??

Tänkte jag skulle planera in ett klädesparty nåt framöver, t.ex Meandi, MyKidoo, Gangstar eller Wild Mango... istället för bara ens vänner kommer så bjuder jag in er bloggläsare!!
~~
Men vet inte hur många av er som finns här i Sthlm?? Samt om det finns nåt intresse :-o
~~
Men det skulle absolut vara skoj att träffa en del av er, eller helst alla läsare - men då får vi nog inte plats ;-)
~~
Så lämna gärna en kommentar om ni vill komma och vilket barnklädesmärke ni vill att det ska säljas!! Kanske i februari eller nån gång där??

bloglovin

Glöm inte att gå med i Muppsan gruppen på facebook!!


8 kommentarer:

Stina sa...

Gah! Hade varit sååå roligt! Bor ju nere i Skåneland så det blir en bit att åka...

Anonym sa...

Gott Nytt År *kram* Åsa

Unknown sa...

Hej och gott nytt år!

Vad kul med homeparty. Jag tänkte ha ett själv i mars/april, men har inte valt märke än.

Jag skulle gärna komma på ett klädpartaj innan dess om jag fick en inbjudan. Bor ju faktiskt i stockholm^^
Maila mig gärna om det finns plats över för en shoppingtokig mamma till^^

Massa nyårs kramar från Cecilia med familj.
http://barn-ombord.blogspot.com
barn-ombord@hotmail.com

Nikita sa...

mitt gangstar party är sen länge inbokat =)

synd vi inte bor närmre... men vi kanske får satsa på å ses till sommaren eller barnmässan till hösten ?

Gott nytt år.
kram

Tove sa...

Skulle vara superkul, bor i Vallentuna så det är klart jag skulle komma om du drog ihop det! :-)
Gott nytt år och kram från Tove

Rebecca sa...

Det skulle varit underbart roligt!

Pappa bor i sollentuna och mamma i vasastan och sedan kan jag ta mig hur som helst!

KRAM!

Carolina sa...

Låter jätteskoj, synd att man bor i Gbg!

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Vad skoj =) Jag bor ju här nere så :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos