Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 17 december 2009

VILKET SNÖKAOS


Det påminner om julen hemma hos Mamma i Fränsta förra året.. det fullkomligt vräker ner snö i Sthlm..! Det är alldeles vitt utanför fönstret och PÅ fönstret :-o Det är stora vallar runt bilarna - inga tar sig ut från deras parkeringsplatser!! Snökaos!!
~~
Fanns inte en sportslig chans att jag skulle lyckats ta mig till dagis med vagnen idag - små däck och snö går inte ihop... fast just nu kan man nog inte ens köra vagnar som är gjorda för off road!!!
Iaf, som tur är var min snälla storebror i Sthlm och han hämtade Amanda istället, TACK supersnälla du!!! Amanda blev såå lycklig över att Mobbe hämtade henne ;-)
~~
Hemma idag har jag slagit in alla julklappar, puh.. men nu är det gjort iaf och dom står under granen. Osäker om jag vågar ha dom där - både pga vovve och Amanda :-o Kan dom låta bli paketen tro???

Hur är vädret hos er idag??

bloglovin

2 kommentarer:

Elin sa...

Här är det arton minus grader idag. Rejält bitigt kan jag säga. Brrr!! Ringer dig snart. Fullt upp här just nu. Som vanligt känns det som. Kramar

Elin sa...

Här är det 18 minus grader idag. Rejält bitigt kan jag lova. Brrr!!
Ringer dig snart. Fullt upp här hemma. Som alltid känns det som. Kramar

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos