Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 29 december 2009

BESÖK HOS FABBE

Idag ska jag och barnen bege oss in till söder och hälsa på Irené och hennes Fabbe och Lisa. Det var alldeles för länge sen sist...
Men ändå då jag berättade för Amanda att vi skulle åka dit så frågade hon om vi skulle blåsa bubblor i deras kök.. hahahaha... - Det glömmer hon inte Irené, såna busigheter :-D
~~
Ska försöka mig på en sväng på stan oxå, - med båda barnen :-o :-o Hur det nu ska gå.. måste inhandla endel inför lilla julafton med Pappa och Maggan imorgon!!!
~~
Måste säga att det är himla kul att så många gått med i "Muppsan-gruppen" på facebook ;-) Välkomnar alla..!! Tror att det är ett himla bra sätt att lätt bli uppdaterad samt inte missa något. Funderar på att dra ihop någon tävling där man kan tävla över facebook oxå, vad tror ni om det?? Något roligt företag som vill vara med och sponsra med vinster för det?? Hojta till (muppsan@live.se) Tar gärna emot önskemål från er läsare vad ni vill vinna oxå, har endel samarbeten som ligger och väntar det kommande året..!!!

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos